Szárnyas fejvadász filmplakát 1988.
2017. szeptember 10. írta: laposhal

Szárnyas fejvadász filmplakát 1988.

Soha nem felejtem el, egy házibulin láttam először 1985-ben, valami rózsadombi lakásban. Egy árva kukkot se értettem belőle mert angolul volt, mégis úgy néztem a filmet mint aki elsőre lát csodát. Reggelig még kétszer néztem meg. Teljesen Paff voltam, mint a bűvös sárkány. Aztán persze moziban is láttam vagy 20 alkalommal amikor 1988-ban végre behozták. John Alvin plakátja maga a megtestesült jövőkép, a maga sötét tónusaival, és erős színeivel. Talán kötelező darabnak mondanám, ha valaki kérdezné,mit mutasson meg egy UFO-nak, aki a filmművészetre kíváncsi.

01515.JPG

A szeptemberi plakátaukción, lesz egy megvásárolható példány.

 

 

Most októberben jön a következő film, remélem lesz olyan jó minta az előd volt. Szerintem a rendezőn, és a színészeken nem fog múlni.

 

1220-szarnyas-fejvadasz-2049_19851.jpg

 

A plakát, hát itt nem zengenék hozsannákat, de még lehet hogy lesz másik is. Ez egy kicsit olyan vásári, a vursliban szoktak a dodzsemek ilyen színekben pompázni.

 

kepernyofelvetel_50.png

Nincs kölcsön időgéped, csak egy pár percre kell október 5. meg vissza.

A bejegyzés trackback címe:

https://plakatfiu.blog.hu/api/trackback/id/tr912819428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása