Megáll az idő- Gothár Péter 1981.
2017. szeptember 13. írta: laposhal

Megáll az idő- Gothár Péter 1981.

Nagyon nehéz ez,mert amit még nem mondtak el róla, azt talán már nem is érdemes. Nagy kedvenc, láttam a Bányászban, Csokonaiban, és persze Zugló moziban is. Amikor már oda internálták. Valahogy akkoriban nekem természetes volt a dialógusa, persze Bereményi nagyon érezte már ezt akkor is. De hová tűnt Szukisc Magda, ki .... érdekel Damon Hill. Én azt gondolta akkoriban, hogy nem fogok jobb filmet látni. Szerencsére nem így lett. Mondjuk Őze Lajos, még mindig az első 10-ben van, mint Bodor. Na mindegy is. Megkértem a barátomat Csontó Sanyit, írjon róla, ami eszébe jut. img_9979.jpg    Veszely Ferenc plakátja az 5. plakátaukcióról 

A Megáll az idő kultfilm, remekmű, minden korban érvényes és ütős sztori a magyar filmtörténetben. A hatvanas években játszódó, az 56-os eseményekre reflektáló, a nyolcvanas évek elején – a Kádár rezsim hanyatlása idején – bemutatott mozi a jelenünkben is tükröt tart.„Jó, hát akkor itt fogunk élni,” itt, ahol „a szar is le van szarva.” Mert a politika a privát szféránkba is behatolt, mindent tudni akart rólunk és mindent összemaszatolt. Mert sajnos ma is az a kérdés: lázadjunk vagy menjünk? Csajok, bulik, rock’n’roll, suli és meló, vágyak és álmok, egyébként meg, „éljenek a hülyék, ne legyen semmi!” „És ez nem színvonal, szerintem. … Nekem akkor is elegem van belőlük, ha neked nincs.” Tényleg megállt az idő.

Ja.

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://plakatfiu.blog.hu/api/trackback/id/tr9812827298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása